Citi - Brooklyn, New York

Adresse: 195 Montague St, Brooklyn, NY 11201.
Telefon: 77564620.
Webseite: citi.com.
Spezialitäten: Bank, Geldautomat.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 55 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 2.1/5.

Ort von Citi

Citi, mit der Adresse 195 Montague St, Brooklyn, NY 11201, ist eine Bank, die eine Vielzahl von Finanzdienstleistungen anbietet. Wenn Sie nach einer nahegelegenen Bank suchen, ist Citi eine hervorragende Option. Sie können die Bank leicht erreichen, indem Sie die oben genannte Adresse in Ihr Navigationssystem eingeben. Die Bank bietet auch einen rollstuhlgerechten Eingang und rollstuhlgerechten Parkplatz.

Citi ist bekannt für seine Geldautomaten, die es Kunden ermöglichen, jederzeit auf ihr Geld zuzugreifen. Wenn Sie also außerhalb der Öffnungszeiten der Bank Geld abheben müssen, können Sie dies an einem der Geldautomaten tun. Die Bank ist bestrebt, den Bedürfnissen ihrer Kunden gerecht zu werden, und bietet daher eine bequeme und zuverlässige Möglichkeit, Geld abzuheben.

Wenn Sie mehr über Citi erfahren möchten, können Sie die Webseite besuchen. Hier finden Sie Informationen über die Dienstleistungen, die die Bank anbietet, sowie über die Öffnungszeiten und Kontaktdaten. Sie können auch online Bankgeschäfte erledigen, wie z.B. Überweisungen tätigen oder Ihr Konto einsehen. Die Webseite ist übersichtlich gestaltet und einfach zu bedienen.

Citi hat 55 Bewertungen auf Google My Business erhalten, von denen die durchschnittliche Bewertung 2.1/5 beträgt. Es ist wichtig zu beachten, dass Bewertungen subjektiv sind und nicht unbedingt repräsentativ für die Qualität der Dienstleistungen der Bank sind. Wenn Sie sich jedoch unsicher sind, ob Citi die richtige Bank für Sie ist, können Sie sich die Bewertungen durchlesen und sich so ein Bild von der Bank machen.

Insgesamt ist Citi eine empfehlenswerte Bank, die eine bequeme Lage, rollstuhlgerechte Einrichtungen, Geldautomaten und eine benutzerfreundliche Webseite bietet. Wenn Sie auf der Suche nach einer Bank sind, sollten Sie Citi in Betracht ziehen. Besuchen Sie einfach die Webseite und erfahren Sie mehr über die Dienstleistungen, die die Bank anbietet.

Bewertungen von Citi

Citi - Brooklyn, New York
AK Azad
1/5

Worst service at 195 Montague St, Brooklyn, NY 11201.
Manager does not professional. I made mistake by opening accounts here. Can you imagine if you want to get a document notarized then they ask you make an appointment for next day and come back.

Citi - Brooklyn, New York
H Z
1/5

I ordered the Access card last week,and it supports to send me the physical card in 1 day.

And I did not received the access card, so I came to the branch. The banker told me that they didnt order the card at all! My whole plan was messed up due to the silly mistake.

Citi - Brooklyn, New York
Rovena Frangu
1/5

Although it was years ago, I deposited cash in the ATM at this branch, and it was stolen. Somehow the amount on their end did not match the ATM amount I inserted, per their claims. Several internal investigations were done, supposedly, and all came to the same conclusion. I was told by their corporate leadership to hire a private investigator if I wanted. Never, ever should anyone trust this branch, or this bank. I decided to post this review, as I was reminded by someone who also had a bad experience.

Citi - Brooklyn, New York
Scott Hall
1/5

Do NOT open a citi business account. Went in and thought I opened but banker made so many mistakes. 3 months later they closed my account due to those errors he entered. Tons of hours including with branch manager. Citi bank is fine for personal but they have no clue on business account. GO 25 feet to Chase business.

Citi - Brooklyn, New York
Jessica Walker
1/5

Really bad branch. Who are they trying to kid with the new open layout plan? The security is a joke (with no security glass as though the tellers are just receptionists). It looks like an invitation for a bank robbery. It made me nervous to wait in line for a teller, and believe me, the wait was long as always because this branch is constantly understaffed. Yet they always have plenty of extra people to walk up and down the line apologizing for the wait and doing nothing. Two at a time. How about you train them to sit a teller drawer? Managers should know how to do that. And telling us to do our “simple transactions at the ATMs”? Yeah, I’m not going to do that for large withdrawals when you are fully allowing panhandlers to long-term camp out in there. Disaster of a branch.

Note to Citibank’s corporate design consultants who came up with this new open plan concept—you’re nuts. When I come to a bank in New York City to transact in hard currency, I like to feel secure. This isn’t paper pushing. This isn’t a business meeting. I am not about to have tea with your teller. This is cash. I know your tellers have cash. I want them and me and the cash to be safe. It does not make me feel confident to have the whole place look like you’ve moved the branch into a vacated WeWork.

Citi - Brooklyn, New York
Andrew H
1/5

First time I have ever walked into a bank in 40 years and they refused to exchange bills after using their ATM.

Citi - Brooklyn, New York
Paul Huynh
1/5

Though friendly teller, policy of only providing medallion notary for clients seems bizarre. Needed to get certification for my Treasury direct I bonds account verification and was not even allowed to pay for a notary stamp. Doesn't give me any reason to believe they'd be a good option for future banking needs when you can't even perform a simple procedure without exclusivity.

Citi - Brooklyn, New York
Roger Franco
1/5

Customer svc is horrible at this branch. Myself and other customers stood in line for about 20 mins while the teller had a personal discussion with a customer. Not about bank business. This happens every time I go there. No consideration for the people waiting on line. And it's always the same teller doing this.

Go up